Voor het voorjaar van 2025 zijn we op zoek naar een stagiair digitale marketing voor minimaal 3 maanden (tussen februari en juni). Je zal deel uitmaken van het team TCMATIC (communicatie, marketing en ticketing) en je zal het reilen en zeilen van onze concert- en projectwerking van op de eerste rij meemaken.
Welke taken komen er op je af?
- Opzetten van online ads voor concerten (social ads, Google ads,... )
- Communiceren met externen (boekers, management) over targetting, advertentiebudget,…
- Opvolgen van SEO
- Opmaken ad hoc mailings en formulieren (VIP-uitnodigingen, inschrijvingen workshops,…)
- Opfrissen van websitepagina’s
- Kwaliteitscontrole Salesforce en website
- Bijspringen aan de avondkassa
We zoeken iemand die:
- digitale marketing (of gelijkwaardig) studeert
- analytisch is en oog heeft voor detail
- snel zijn/haar/hun weg vindt in nieuwe software en CMS-systemen
- Nederlands- of Franstalig is met een goede kennis van de andere landstaal en het Engels
- vlot schrijft
- graag in teamverband werkt
- een grote liefde heeft voor muziek
Wat biedt AB?
- Vergoeding openbaar vervoer
- Drank- en eetjetons
- Tijdens je stage kan jij gratis naar alle concerten in AB
- Een unieke werkplek met speciale collega’s
Voel je je aangesproken?
Stuur dan ten laatste op 22 november een overtuigende mail en je cv naar hr@abconcerts.be en overtuig ons om je uit te nodigen voor een gesprek!
AB staat open voor elke kandidaat en selecteert enkel op basis van competenties en talenten. We streven naar een open en inclusieve werking die Brussel weerspiegelt: in het publiek, op het podium, en binnen het AB-team.
Succes ❤