Ancienne Belgique is een bruisend muziekhuis in hartje Brussel met een hart voor jong talent en gevestigde artiesten. Niche en mainstream. Avontuurlijk en genre-overstijgend. Via een 400-tal concerten en projecten per jaar bezorgen we meer dan 330.000 bezoekers een onvergetelijke ervaring.
Dit alles wordt in goede banen geleid door een gemotiveerd team van een zestigtal medewerkers. Om het programmatieteam te versterken zijn we op zoek naar een administratief assistent.
Opdracht
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve en (pre)productionele ondersteuning van de artistieke cel om de concertwerking zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
- Je zorgt voor sluitend papierwerk naar alle betrokken partijen. Zowel extern (agentschappen, managers en artiesten) als intern (productie & financiële cel).
- Je volgt en controleert nauwgezet contracten, riders en costings op die gerelateerd zijn aan de concertwerking.
- Je regelt overnachting voor artiesten.
- Je monitort het artistieke (jaar)budget op de voet.
- Je ondersteunt de programmatieploeg door mee concertavonden op te volgen.
- Je volgt de Gelukkig Zijn-sessies op die maandelijks in de gemeenschapscentra plaats vinden.
- Je draait mee in de brede werking van AB en ondersteunt indien nodig ook andere teams binnen AB.
Profiel
- Je bent vertrouwd met het administratieve en financiële aspect van programmeren (costings, bedrijfsvoorheffing op buitenlandse artiesten, btw-regeling,…) en met de werking van het concertwezen.
- Een nauwkeurige administratie geeft jou de ultieme voldoening. Je analyseert administratieve processen en zoekt steeds naar mogelijkheden om deze te verbeteren.
- Je werkt gestructureerd en zelfstandig in het plannen, uitvoeren en opvolgen van taken.
- Je kan goed omgaan met mensen; je bent communicatief en sociaal vaardig.
- Je werkt vlot samen, zowel intern als extern met andere partners en organisaties.
- Je kan omgaan met vertrouwelijke informatie; je handelt hierin diplomatisch en discreet.
- Je drukt je vlot uit in het NL/FR/EN
- Je bent bereid om ’s avonds en in het weekend te werken.
Aanbod
- Een voltijds contract van bepaalde duur (1 jaar) met kans op verlenging.
- Verloning volgens de barema’s van het paritair comité 304.
- Terugbetaling abonnement openbaar vervoer voor woon-werkverkeer, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 13e maand, eindejaarspremie en tal van extralegale voordelen.
- Ruime opleidingsmogelijkheden.
- Een uitdagende job in een geweldig team. ❤
Solliciteren
Stuur jouw motivatie en CV voor 25 november 2024 naar hr@abconcerts.be.
De eerste selectiegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 2 december. Indiensttreding kan zo snel mogelijk.
AB staat open voor elke kandidaat en selecteert enkel op basis van competenties en talenten. We streven naar een open en inclusieve werking die Brussel weerspiegelt: in het publiek, op het podium, en binnen het AB-team.
AB is een voortrekker op het gebied van ecologie en duurzaamheid binnen de culturele sector. Milieuoverwegingen vormen een essentieel onderdeel van al haar beslissingen.